lunes, 25 de enero de 2016

Dun mariñeiro vai a cousa.

Escribimos unha pequena autobiografía na que temos que incluir o seguinte vocabulario: marexada, mariñeiro, 1970, cofradía de pescadores, amigos, cova e rede. 


Eu son un mariñeiro galego. Nacín en Pontevedra en 1970. O meu pai foi mariñeiro e a miña nai traballaba na pescadería. O de gustarme o mar, víñame nos xenes.

Todas as tardes saia a navegar co meu pai, era mooi divertido. Un dia, pillounos unha marexada , cando pensabamos que o todo iba  a ser perfecto. Aínda  así, na rede de pesca pillamos moitos peixes.

Cando tiña 30 anos , entrei na cofradía de pescadores , tiña moitos amigos alí.
Un día, cos meus amigos da cofradía de pescadores, acampamos na praia  pero empezou a chover e nos refuxiamos nunha cova, foi unha enorme aventura

Encantábame o meu traballo!!!!

Hiba, Pablo e Sandra.

2 comentarios:

  1. Está moi ben! Pero hai que ter coidado de que non se repita o mesmo vocabulario todo o rato! OLLO!!

    ResponderEliminar
  2. Está moi ben! Pero hai que ter coidado de que non se repita o mesmo vocabulario todo o rato! OLLO!!

    ResponderEliminar